Iedereen online
Het internet heeft de wereld veranderd. Ook de wereld van jouw (potentiële) klanten. En zeker met de huidige mobiele revolutie. Klanten shoppen niet meer zoals ze dat 5 jaar geleden deden. En marketingmethodes die jarenlang resultaten hebben opgeleverd doen dat nu niet meer per definitie.

De wereld is anders. De klant is hypermobiel, meer dan 70% van de klanten van Zalando kochten in het eerste kwartaal van 2016 mobiel. En die trendbreuk is definitief. En zoals bij iedere trendbreuk of omslag in koopgedrag schept dit enorme mogelijkheden voor bedrijven die hier goed op inspelen. Bedrijven die rationeel durven investeren, plukken hier meteen de vruchten van. En zullen hier nog jarenlang de vruchten van plukken.

Geïntegreerde marketingcommunicatie
Deze verandering zorgt er dan ook voor dat een geïntegreerde marketingstrategie met aandacht voor het internet ook onontbeerlijk is. Wij kunnen je daarbij helpen met marketingadvies op maat. Hier onder vind je enkele van onze marketingspecialismen. Door te klikken op de link, nemen we je mee naar een gedetailleerde uitleg over ieder specialisme.